tisdag 29 april 2008

en spännade (not) dag

dagen har hittills ägnats åt bilvård.... byta däck, städa bilen invändigt, skulle ha städat den utvändigt ifall jag fått igång vattenslangen... får kanske ta en svängom till biltvätten ändå, kanske.
denna vårstädning föranleds av planerad biltur till helsingborg på torsdag, 52 mil åt varje håll med två barn i bilen. najs. jag längtar... (not).
hur som helst, målet är resan väl värd, vi ska fira en särskilt viktig födelsedag med fest i dagarna 2. jag ska få klä mig fin, klänning är inhandlad och de fina örhängena jag fick av herr tingeling för att jag så tappert bar hans andra barn i 9 månader, åker på för första gången. ( se vänster). dessutom får vi träffa släkten (hurra) och visa upp lilla e för den släkt som inte tidigare sett henne, sånt är också roligt, lite malliga är vi ju faktiskt.

Inga kommentarer: