söndag 6 april 2008

min fiende

detta är ett axplock av bevisen...


jag var otrogen en gång...

det totala antalet uppgår till 18 kartonger...
alla inhandlade och uppätna av mig under perioden november 2007 till någongång i början av februari 2008. 510 g per kartong x 18 ger över nio kilo chokladglass, under 3 månader och någon veckas tid. inte undra på att lilla e blev mörkhårig, hade inte varit förvånad om hon kommit ut helt nougatfärgad, eller som pralin...
det är inte bara 9 kg ren synd, det är också 1242 kronor, onekligen investerade i mig själv . så här i efterhand hade jag hellre investerat dem i något sött från exempelvis odd molly.

jag lyckades besegra min fiende i samband med att favvogravidjeansen blev för trånga i början av februari. sedan dess har jag varit ren, tills igår. ok, då... bortsett från ett snedsteg i början av mars. tänkte att det inte skulle räknas som nederlag om jag provade något annat. jag var helt enkelt otrogen.