tisdag 10 juni 2008

bitter

jaha ja, det vankas vin på finlokal för första gången post lilla e. det är fantastiskt väder ute och om några timmar kommer mammorna i gruppen att sitta och vara tjusiga i sommarkvällen på en härlig brygga vid fjorden, de kommer att kosa sig med fräsigt vin och äta italienskt. prata och skratta utan bebisar kommer de att göra.
själv sitter jag här i myskläder och flottigt hår, febrig och osnygg i ögat och tittar på min nystrukna tältklänning. när kommer nästa chans att gå på lokal och klä sig fin, tro ...? kanske redan 2009 ?

4 kommentarer:

Lene sa...

Uff da...Skulle veldig gjerne sitte ved brygga å drukket vin med mammaene i kveld jeg også, men jeg skal istedet på Gardermoen å hente datteren min. Vi får stå på å få til et vin-treff igjen snart!!
God bedring!

anna sa...

livet är bra orättvist ibland :( krya på er, kram!

Anna sa...

men tänk så här: det var ju på grund av sånt här du började blogga!!!
och det är ju minst lika roligt....
ska inte berätta för dig just nu att jag ska ut och kolla in Kylie imorgon.... ;D
kram

tingeling sa...

lene: tack och jaaa, hoppas verkligen det blir en vinträff snart igen.
fru a: visst är det, jag surade hela kvällen (lite omoget kanske men det kändes bra)
lilla mamman: ja även orättvisor blir ju bloggmaterial :)& åååhh kylie,... nanana nanananana nanana snälla fånga in lite stardust och wappa (eller nåt) över