måndag 23 juni 2008

en utmaning

från den lilla mamman

1. Sommarplaner: vila, fixa ett jobb (lite ångest!!) hänga lite i sverige
2. Mest nöjd med: mina fina döttrar och min tillkommande
3. Last: vin, och det här
4. Vad hänger på väggarna: ett stort tyg med träd på, silverfat, tavlor och bilder
5. Relation till mejlen: oumbärliga men över tid förgängliga
6. Skrattade senast: när s killade mig under hakan, ganska nyss.
7. Nojor: min figur, trafiken
8. Favoritresmål: japan/okinawa
9. Favoritråvara: ? olja, diamanter
10. Favoritredskap i köket: la pavoni, knivar
11. Hemlig kunskap: gamla scout/överlevnadskunskaper skvalpar nog omkring därinne
12. Skrek senast till mina barn: till lilla e nyss och nästan varje gång hon smäller ihop sina tandlösa småkäftar om mitt bröst (ajajajajaj!!).

Inga kommentarer: