fredag 13 juni 2008

ÅÅÅHHHHH...

man ska aldrig ... ropa hej och simma i lugna vatten med stora lass och en fågel i handen.... gårdagens sommarfestgrillning på barnehagen tog knäcken på mig helt. idag har jag ingen röst, snutit ut ett ton snor, dessutom varit uppe flera timmar i natt med lilla e som hostar och hostar. så hör en snäll mamma från mammagruppen av sig och undrar om vi ska fika. det är mot min natur att tacka nej till fika. jag vill jättegärna fika. och gå promenad. och prata med ljud istället för väs och fräs, och helst också shoppa lite....

2 kommentarer:

anna sa...

förkylningshelvete... min är nästan borta, och ögoninfektionen har återvänt en aning. hur är det med din? krya på!

tingeling sa...

fru a: tack detsamma! jovars min ögoninfektion verkar ha krupit över till lilla e.