onsdag 25 juni 2008

äntligen...

har polarn startat sin rea i no. vindtät fleecejacka i svart inhandlat till s. hon var inte helt nöjd men det lossnade lite då jag påpekade att det passar alldeles särskilt bra med rosa till.
lilla e fick en mycket liten röd sportjacka att sporta omkring i.
och mamman, hon fick ingenting, inte ens en kaffe. men det blir kanske en tur till någon dag snart. dessutom far vi ju till sverige på lördag och kanske vankas det lite shopping då. det finns ju en alldeles särskilt bra barnklädesbutik med rent ypperligt trevlig personal som vi måste besöka. och är det rea där, ja då kan det sluta precis hur som helst.

lilla e (bebis-)sportar i sin nya röda jacka

3 kommentarer:

anna sa...

goa skruttan!

Anna sa...

jag höll i den röda men tyvärr för liten storlek för min bulle....
hitta ingen fleece tyvärr. tror jag satsar på Didriksson till hösten!!

tingeling sa...

fru a: hon är bra go´ faktiskt.
lilla mamman: jag hade tur tror jag att det fanns kvar rätt storlekar.