måndag 16 juni 2008

stöld...

jag har helt respektlöst snott en utmaning från from tokyo with love
nämligen:
vad finns i din handväska?
utmaningen innebär att en liten men ack så obehaglig sanning om mig själv avslöjas, så här kommer det.
först min väska idag: ,












ganska sliten vit från ceannis i denna en necessär med:
blöjor till stort och litet barn, våtservietter, paracetamol till barn och mamma, kittykam, extra hårspänne/snodd, kittyplåster (muta) och en liten handduk med kråkor på.


övrigt i väskan:
min finfina japanska plånka, sminkväska från monki, liten tygportmonnä från rice, nezeril (min nya drog), halstabletter stulna från svärmor, handcreme och locobase, liten spegel, läppcreme, nöd-nappar, extra hårspännen (det är alltså jag som har dem och jag som skyller på s att hon slarvar bort dem), lösa mynt, pyttealmanacka från ordning och reda samt mina stora solisar från h&m och syrrans solisar som jag råkade sno förra helgen.

i sminkväskan:
diorskin sculpt( döljer allt), concealer lóreal, mascara clinique, svart kajal nouba, skugga bodyshop, lite gloss och hårspännen. sammanfattning:
det visar sig att jag har snott mer än jag trodde /visste/hoppades. innehållet i min väska är inte heller fullt så glamoröst som jag hade tänkt/önskat/hoppats. jag har dessutom plockat bort 4 kvitton, ett gem och några tussar papper(varav ett bountypapper) innan jag fotade. förlåt....

Inga kommentarer: