torsdag 7 augusti 2008

en ***** morgon...

en sån morgon har vi haft. min börja-jobba-ångest utlöste nog en del frustration hos både barn och andra. klart barnen märker att jag är ledsen hur jag än smusslar med tårarna. herr t tröstar med löfte om börja-jobba-present," ... ifall det skulle hjälpa... "och allt jag kan få ur mig är:
- nej-det-hjälper-inte(snyftochhulk)men-det-skulle-inte-skada-heller...
tillråga på allt slår lilla e i huvudet igen!! herregud! den här gången låg hon redan på golvet och slog i huvudet när hon rullade runt. inte så värst alltså, men nog för att skrika i högan sky och få alla fördämningar hos mor att brista. idag måste vi ut ut ut och dricka finkaffe, helst med tillbehör...

3 kommentarer:

anna sa...

håhåjaja... jag hoppas finkaffe med tillbehör hjälpte?

Akan-Kakan sa...

Usch för olyckor som kommer i flock. Hoppas det känns bättre efter kaffet!

tingeling sa...

båda: jo tack, det gjorde det! det kändes mycket bättre. ett glas vin fick jag på kvällskanten också och inspelade mord i midsomer då kan man bara må bra..:D