torsdag 14 augusti 2008

jag brukar inte...

kommentera samtiden, för det är för mycket och för svårt. men ibland bara måste jag pysa lite !!! vad i h****** håller de på med!?!! hur hur hur varför varför varför!?!?! jag tappar tron på mänskligheten (igen). jag vet inte vart jag ska titta eller vem jag ska lyssna på och i slutändan blir det inget av det. men jag får inte in det i mitt huvud, att det faktiskt är så här det går till. på riktigt, att det här är vardagen för många många, medan jag är hemma med mina två barn. och gnäller över bagateller och för lite flärd i vardagen.
nä, over and out....

2 kommentarer:

Akan-Kakan sa...

Nä, det är helt ofattbart! Ryssland som verkade vara inne på rätt spår där ett tag efter Sovjets fall. Nu blir de ju bara värre och värre igen!

tingeling sa...

akan-kakan:helt ofattbart! det är den lille mannen som aldrig släpper taget. läskigt med sådana.