tisdag 26 augusti 2008

snart är det över...

på sista mammalediga veckans andra dag öser regnet ner. jag har fortfarande inte gått ner mina kilo, stannade på +3 för många och jag straffar mig själv kontinuerligt med att inte köpa nya jeans. dessutom är det för blött för att motionera, och hey jag ska ju ändå snart motionera varje dag så varför förstöra den lediga tid som är kvar egentligen...
sen har vi den prekära problemet med min börja-jobba-present som jag ska få av min mycket förstående oäkta hälft. sjalen jag önskade mig verkar inte finnas i någon butik ännu. det är illa, mycket illa. och jag vägrar önska mig regnställ...eller nåtannat praktiskt

2 kommentarer:

Anna sa...

va??? kan man få present för det!!!
oh då är det verkligen på tiden att jag får en nu, jag börjar ju oxå nästa vecka. oj oj, jag måste skynda mig att påminna maken ;D

tingeling sa...

jajjemän, klart det!! skönt att du oxå börjar nästa vecka, då är jag vart fall inte ensam i världen...