tisdag 23 september 2008

otippat

när jag duschade imorse noterade jag att mina lår har fått en märklig, liksom upphöjd form. mitt hypokondriska alterego tänkte genast att nu jäklar!! har influensan slagit till, kan man få snuva i höften, så kan man helt säkert få influensa i låren också.
lätt haltande och ömkande (inte för att det på något sätt gjorde ont men ändå....) tog jag mig igenom diverse morgonbestyr och tillochmed en hundpromenad. det var inte förrän långt senare (typ när jag satt på cykeln) som det slog mig vad det kunde bero på.. mmm just det.... babe´s got muscles ...

3 kommentarer:

Camilla sa...

oh ljuvliga muskler. jag vill också ha tillbaka mina. ;-)

Akan-Kakan sa...

Jamen nu måste du ju skaffa de där kulörta cykeltajtsen, eller?

tingeling sa...

camilla: och jag ær ju glad att jag æntligen fått några :)
akan-kakan: øvervæger starkt tights och typ en skaljacka. om det inte ser helt galet ut till en citycykel med cykelkorg.;P