fredag 7 november 2008

stöldgods

helt skrupellöst snor jag en utmaning från stina via linda k. nedan avslöjar jag sju oväntade och alldagliga sanningar om mig själv:

1 jag har tydligen ett helt u s e l t morgonhumör. själv tycker jag att jag beter mig helt humant under omständigheterna
2 jag är gammal scoutflicka och kan bygga bivacker och göra upp eld av i stort sett ingenting alls.
3 köpa presenter är något av det absolut bästa jag vet.
4 jag kan efter två graviditeter (varav en med g r y m foglossning) fortfarande gå ner i split
5 jag har en gång ( i min fagra ungdom) vunnit en guiness-tävling, vi pratar tvåsiffrigt antal pints mina vänner, tvåsiffrigt!
6 jag var i början av 20-åren helt övertygad om att jag skulle bli en storslagen poet (det har gått över nu...)
7 jag kan prova jeans med en hand medan jag håller lilla e på höften  (mama skill)

2 kommentarer:

Camilla sa...

gå ner i split!!? u are crazy! ;-)

tingeling sa...

camilla:det är lite galet minsann, jag tror att det är genetiskt.