söndag 11 januari 2009

snor

en lista av agenten
nöjd med:
jovars, det mesta. saknar blott värdsliga ting..
i: morgon cyklar jag nästan helt säkert till jobbet
skor: funderar på att cykla i gummistövlar eller träningsskor m m m  vi får se.
dricker: inget, har nyss druckit te, uppsalablandning smugglat över gränsen av kära fru a
borde: gå och lägga mig, klippa håret, noppa ögonbrynen kanske
äter: inte nu längre men imorrn så...
kläder: jeans och slapparskjorta
läser: nej
gör gott: champagne och glada överraskningar i vardagen (hint hint blink blink)
sover: liiite för lite den sista tiden, men bara mitt eget fel. har börjat se trublood. (maj gådd!)
har: lagt mig försent
senaste inköp: regnjacka till s och något slags hårgrejjs till mig
funderar på: veckans mat
längtar: våren och till svar föreligger *ler kryptiskt och nickar hemlighetsfullt*

Inga kommentarer: