tisdag 3 mars 2009

rättvis fördelning

ja då drar det ihop sig för min jobbresa. en natt i strömstad hägrar. på torsdag far vi (med buss). herr t har flera gånger den senaste tiden påpekat att ... "... jammen när jag är i usa då kan ju du ... " och "...men det kommer att vara jättemysigt för er när jag är i ukraina...". 
- mmm, svarar jag sammanbitet och googlar frenetiskt omöjliga shoppinguppdrag jag planerar att skicka ut honom på i denver och kiev. inga centrala gallerior här inte, oh no. fast jag måste medge att jag inte har kommit så värst långt med shoppinguppdrag i kiev. en ryssjal kanske ?  en lada ? lite vintage vodka? förslag mottages tacksamt 

3 kommentarer:

Mina sa...

Smuggelikoner? Hello Kitty som rysk docka till barnen?

tingeling sa...

loly: jammen det var ju en bra idé smuggelikoner får det bli och lite kaviar har jag fått tips om.

anna sa...

ryssjalar i mängd som du kan sälja dyrt sen. och sprit är ju alltid kul...