torsdag 12 mars 2009

veckan hittills:

måndag: vår i luften, snösmältning.  glad mamma och  glada barn som faktiskt leker med varandra långa stunder.
tisdag: nackspärr. lite svårt att köra bil när man bara kan titta åt höger och rakt fram. men det gick bra, jag bestämde mig för att det inte händer så mycket till vänster i alla fall och jag svänger ju ändå mest åt höger. 
onsdag: klippte jag av allt håret. kortkort med lite längre lugg. känns lite märkligt. 
torsdag: snökaos. sur mamma. körde fast med bilen när jag skulle hämta lilla e. en granne till barnehagen fick putta loss oss.
fredag: yet to come... vi har fixat sound of music så s kan sitta uppe med oss och titta på kvällen. hoppas hon hinner somna innan det blir läskigt.

3 kommentarer:

anna sa...

det här jävla vädret... wow, håret! vad du är modig! bild, bild!

Annika sa...

Bild, bild, bild! Grät G länge?

tingeling sa...

båda: ok