onsdag 6 maj 2009

april som var

så har det ju gått sönder en del saker under min bloggsemester. exempelvis så har a l l a  4 tröjor jag köpte från american vintage i februari gått sönder. på samma ställe. ett litet hål mitt på magen, på allihop.
vi har beställt 3 omgångar bestick på nätet. a l l a knivar har rostfläckar efter en månad. jag har reklamerat i två omgångar. nu får vi nya knivar från en helt annan leverans och två uppsättningar kaffeskedar som plåster på såren (... eller kanske för att jag var en sån surkärring ). 
och sist men inte minst så har herr t förbrukat två sprillans nya mullbärsportföljer.
jo jo april gick minsann i förödelsens tecken.

2 kommentarer:

sarapirat sa...

varför just hål mitt på magen undrar jag? spetsig navel?

tingeling sa...

sarapirat: kanske har jag en nagel i i naveln kanske ? för mig är det en gåta.