torsdag 21 maj 2009

imorrn förresten II...

eller egentligen varje dag, eller kväll om man ska vara petnoga, ställs jag inför samma dilemma. vad skall jag ha på mig imorrn ? då ? nu är det inte så att jag är duktig och hänger fram en nystruken genomtänkt outfit varje kväll, som jag sedan slinker i på morgonen innan jag susar iväg. näää. jag packar ner skrynkelfria plagg (typ jeans) och någon top i ryggan kvällen innan av ren och skär omsorg för min lilla familj. för att de snabbt som möjligt ska slippa mig iförd cykeltights och mitt rosenskimmrande morgonhumör.  ibland bli det sisådär med packningen. då är det ju bra att herr t kommer och lämnar bilen på mitt jobb sen. så han kan ta med sig det jag har glömt. som byxor. eller behå. jacka var det nu senast.

2 kommentarer:

Akan-Kakan sa...

Haha, tur att du kan få de där byxorna i efterhand då! Cykeltajts på jobbet känns kanske lite väl djärvt?

tingeling sa...

akankakan: jepp djärv is my middelnäjm. djärv disciplin. annars är det väldigt norskt att glida runt i träningskläder lite så där utifallatt...