torsdag 28 maj 2009

lista

sara sa att alla måste göra lista. måste man så måste man: 

Om du skulle vinna många miljoner på lotto, vad skulle du köpa?
det finns inte plats på denna blogg för allt jag skulle köpa. men först och främst en ny fräsig cykel. och en rimlig bil. har jag sagt att s kallar vår för söppelbilen ? så skulle jag köpa hus, hängmatta och ett fräsigt jobb. jag skulle avlöna mig själv alltså för nåt riktigt flashigt (och samhällsnyttigt då) som jag skulle göra hela dagarna. och jobbresor skulle jag åka på. i businessclass. sen skulle jag komma hem och ligga i min hängmatta. barnen skulle städa huset.

Har någon någonsin kallat dig lat?
ah bien sur. 

Vilken svordom använder du mest?
zut alors! och fillern (är det en svordom? jag är inte helt säker.)

Tittade du på tecknat när du var liten?
o ja. herr (professor) baltazaar.

Hur många syskon har du?
2

Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar?
jag är nöjd med den mycket genomtänkta blaffan jag har, tack så mycket.

Vad har du för väder just nu?
sunny days.

Vad åt du till middag lunch senast?
våfflor. jajjemän. med grädde och hallonsylt. och ingen soppa innan. det ni.

Kan du vissla?
jepp

Vilken film kan du alla replikerna till?
lord of the rings "... if you want him, come and claim him.." fast inte riktigt alla repliker då. 

Hur många stolar står kring ditt köksbord?
4 vuxenstolar 2 barnstolar

Har du en stationär dator eller en bärbar?
familjen har 2 bärbara och 1 stationär

Vilket var ditt favoritämne i skolan?
svenska/engelska/latin (jodå i kid you not)

Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?
nu kan det bara bli bättre. och så trösthandlar jag lite. eller städar maniskt. (sund det är vad jag är i kropp och själ.)

Får du dåligt samvete efter du ätit kött?
nope. jag älskar kött.

Om du var född av motsatt kön, vad skulle du vilja heta?
tage (ta och ge i samma namn, mycket fyndigt)

Har du åkt moped någon gång?
jepp

Vad lyssnar du på nu?
teven i bakgrunden, och eftersom det frågas slår jag på donkeyboy i detta nu.

Inga kommentarer: