onsdag 16 september 2009

apropås träning

så där ja, då har jag varit ute och sprungit en mil, lyft skrot i en timme och hjulat uppför trappen. HAHAHAHA. närå. jag har kört bil till jobbet hela veckan, ätit oförskämt mycket choklad. (vem, vem är det som ställer gudomliga spritgodisar på fikabordet och fyller på den så fort den blir tom !??!!) och nu ser det inte bättre ut än att jag har gått upp ett kilo sedan förra veckan. det är helt okej. men jag skall verkligen försöka börja cykla igen. kanske imorgon, kanske nästa vecka, kanske i oktober.

2 kommentarer:

Akan-Kakan sa...

Hahaha!
Min motion idag får för övrigt bli hjärtklappnigen framför True Blood.

tingeling sa...

akan-kakan: oh, det är precis lagom nivå på motion. eller så kan man snurra runt några varv på skrivbordsstolen, först blir man lite yr och sedan lite svett. precis som motion. äsch jag ska nog skriva ett inlägg istället för att svamla en massa i kommentarrutan.