måndag 14 december 2009

en lista som jag stal av miss e, utan att be om lov eller någonting.


Hur mycket pengar har du på din mobil? kanske hundra

Har du fått en kyss den närmsta veckan? japp

Vem tillbringade du minst två timmar med idag? mina barn, herr tingeling och hunden

Hur lång är du? 167 ca

Vilken är den senaste filmen du sett? ponyo

Skriv hela ditt senaste sms i inkorgen: ”God plan! Her er det bare vanlig kaos :) kl 15ca?”

Föredrar du att ringa eller skicka sms? sms

Är dina föräldrar gifta eller skilda? tills döden skilde dem åt

När såg du senast din mamma? i maj år 2000

Icke godkänt i något ämne? nej

MVG i något? jag är pre-bokstavsbetyg men snittade 4.8

När vaknade du idag? halv sju

Vilken plats föredrar du minst? ute på havet i en alldeles för liten båt

Vart tror du att du befinner dig om tio år? på andra sidan gränsen

Hur stor är din säng? stor.

Vad sover du i? pyjamasbyxor och t-shirt, varma sockor om det behövs

Hur många kuddar har du i sängen? 2+1

Var har du bott/bor? hagfors, uppsala, oslo, london, brighton

Tycker du om kinamat? mums

Tycker du om kaffe? det finns inte ord...

Vad dricker du helst till frukost? se över

Kan du spela poker? nej

Känner du någon med samma födelsedatum som dig? lilla söta fröken h.

Vill du ha barn? det räcker för tillfället

Kan du några andra språk än svenska? engelska franska och tyska och norska

Har du någonsin åkt ambulans? nej, tack och lov

Föredrar du havet eller en bassäng? havet

Vad spenderar du helst pengar på? hoho, presenter till alla

Äger du dyrbara smycken? det beror på var gränsen för dyr går

Kan du rulla med tungan? Ja

Vem är den roligaste människan du känner? mina barn

Vad har du för ringsignal? standardpip

Har du kvar klädesplagg från då du var liten? jepp

Kan du byta olja på bilen? säkert

Vilken var den senaste boken du läste? pettson

Dansar du i bilen?nej jag nynnar och svär om vartannat

När var du i kyrkan senast? i förfjol ??

Hur många hål har du i öronen? 2, ett i var

Har du någon piercing? nej

Har du någon tatuering? jepp

Vad är ditt mobilnummer? utländskt, ännu

Vad ska du göra ikväll? laga mat, natta barn, handla, packa, däcka

Har du några syskon? syster och bror

Vad ska du göra på sommarlovet 2010? vaddå sommarlov ??




7 kommentarer:

Miss Upsey Daisy sa...

Här finns en till som nästan bott i Hagfors ( Torsby) och som även bott i Brighton över en sommar och jobbat.

Vi är som systra mer eller mindre!

tingeling sa...

men åh, torsby - en värmlandsk pärla! och brighton my god. faktiskt mer eller mindre som systrar:) säg mig bara en sak vad heter kladdkakeväskan ??

Miss Upsey Daisy sa...

Jag vet inte. OM jag bajsade pengar så skulle det vara en Mulberry.. Men jag bajsar inte pengar. Max 3000- 4000 lägger jag på väska tror jag.

sarapirat sa...

lycka till med flytten. och god jul/and all that jazz.

"oroshjärta" Lotte Fernandez sa...

godjul!

Miss Upsey Daisy sa...

Kom snart tillbaka!

tingeling sa...

missud: jag bajsar inte heller pengar har jag märkt. och extra tydligt nu eftersom det är något fel på avluftningen från toan, annars skulle det väl ha fladdrat ut några hunkor vid det här laget :)
sarapirat: tack om än sent/god fortsättning och jazza på.
oroshjärta: hej och välkommen om än sent. godjul i efterskott.
missud: nu börjar jag landa. tack :)