tisdag 1 december 2009

jag antar en utmaning från alla de som utmanat alla och en var. här kommer tio oväntade saker om mig.
1. jag är packningsfascist. det är bra i vissa lägen, som exempelvis nu.
2. jag är övertygad om att jag är en fenomenal bilförare.
3. jag är hysteriskt rädd för smala insekter och spindlar. sådana som kan tappa ett ben och fortfarande fladdra/krypa omkring. tarantellor går fint, smala vanliga långbensspindlar är döden.
4. uniformer gör mig helt nervös.
5. jag brukar sitta på mina fötter tills de somnar och sedan vingla omkring med sovande fot. det tycker jag är kul.
6. jag drabbas alltid av plötslig huvudvärk och svårt ointresse i elektronikbutiker.
7. jag kommer från samma brukshåla som monica zetterlund.
8. jag är registrerad benmärgsdonator (men väntar fortfarande på att få donera).
9. jag kan överhuvudtaget inte titta på skräckfilmer. alls. (kanske på vampyrfilmer då, men inga andra)
10. jag är köttoman, jag älskar kött. och ost. och vin. får jag det blir jag helt snäll och lugn.

2 kommentarer:

Miss Upsey Daisy sa...

Kan inte heller titta på skräck. Är världens fegaste.. Jag är inte köttoman men ost.. åh ost!

tingeling sa...

miss ud: den skruttigaostutbudet här kan vara den underliggande orsaken till at vi flyttar hem igen :D