måndag 1 november 2010

utmaning snodd av hedgehogen

4 tvprogram jag ser.

skavlan, nyheterna och lost (när det begav sig) samt morden i midsomer
4 saker jag har gjort idag.
druckit kaffe, handlat en termos, lärt mig 4 användbara arabiska ord, packat
4 saker jag längtar efter.
marrakesh (vi far om någon timme), tills vi vet, jul, morgonkaffet
4 saker på önskelistan.
ett par smala svarta jeans, 2 snygga lampor till vardagsrummet, en ny säng, peace of mind
4 saker jag avskyr.
idioter i trafiken, ont i ryggen, folk som utnyttjar sin makt och eller andra människor, andra dumheter
4 jag utmanar.
vilka 4 som helst


5 kommentarer:

Akan-Kakan sa...

Ska ni vara borta ända till jul?! Lyllos er, men har du tänkt hur det ska gå med bloggen?

anna sa...

ähmen typiskt, du har redan gjort. jag som skulle utmana.

Sara sa...

åh - en resa! Lyllos och ha det helt underbart :)

Miss Upsey Daisy sa...

Hoppas ni haft det fina fisken. Bilder?

tingeling sa...

akan.kakan: nä nu är vi hemma igen. in real life med uppkoppling.
fru a: jag blev inte utmanad ju, jag ba snodde den, så tack min vän för att du tänkte på mig. nu känns det mer legitimt att ha gjort den.
hedgehog-sara: tack det har vi. och hej på dej :)
krax-pelax: återigen har jag svårt att relatera till din kommentar men du verkar ha lagt ner mycket jobb på den.
miss ud: fina fisken var det, bilder coming up.