lördag 4 december 2010

efter 4 dagar vab och egen sjukdom i kombination tog jag mig äntligen till jobbet på fredagen. dessvärre blev huvudet kvar hemma. nog om det. nu är det helg och jag hoppas hinna handla lite julklappar och lokalisera min ork.
nästa vecka ska jag spendera tre av fem dagar inlåst på en utbildningslokal i centrala stockholm. och en fjärde dag i englas hemstad. veckan efter det har herr t en viss prövning på jobbet och sedan hoppas jag på julefriden. jag sa i mitten på oktober att jag hoppas att vi skulle komma helskinnade ut ur den tidens turbulens i mitten på november. nu hoppas jag att vi kommer helskinnade ut i ett lugnt och sansat 2011. jag saknar vardagslunken.
älska vardag.

2 kommentarer:

Miss Upsey Daisy sa...

Jättemycket fullt fart framåt.

tingeling sa...

miss ud: jättemycket och ju fortare det går desto snartare måste det ju lugna ner sig. måste det.