onsdag 23 februari 2011

saker som stört mig under veckan

- jag har inte köpt en väska, ännu.
- jag har nästan krockat med ett rådjur, det var bilen innan mig, men den smet och jag fick ringa polisen medan rådjuret låg och pep i diket.
- jag hinner aldrig måla naglarna och vinet jag precis öppnade var inge´ gott.
- det dröjer helt till hösten innan vi får en till heltidare på mitt jobb.
- snön, snön, snön. hatar´t.
- jag har inga vettiga toppar att ha på mig och jag hinner inte handla några heller.
- man kan inte handla fina conversegummistövlar ens på nätet.
- tappade mitt fina örhänge och hittade det dagen efter utanför jobbet. söndertrampat.

2 kommentarer:

Miss Upsey Daisy sa...

Du behöver en bloggträff det hör jag det..

tingeling sa...

missud: jag pusslar för att försöka få till det :)