tisdag 5 april 2011

fem fakta om mig

utmanad av anna. here we go.
- jag är fullständigt övertygad om min egen förträfflighet som bilförare. ibland händer det att verkligheten försöker övertyga mig om motsatsen, varje gång det händer blir jag lika förorättad och förvånad.
- jag är värmlänning. enough about that.
- ofta önskar jag att jag kunde släppa allt vad prylar, konsumtion och prestige heter och leva på ett vettigare och mer ödmjukt sätt. sanningen att säga så har jag varken modet eller kraften att göra så. det är högst beklagligt och jag beundrar verkligen dem som klarar av det.
- jag är vansinnigt rädd för att få cancer. cancer har tagit en alltför stor del av min tillvaro redan.
- jag älskar kött. jag är köttoman. och ostoman. så lite bubbel på det. ah!

2 kommentarer:

Anna sa...

:) förutom cancern.
hemska hemska sjukdom.
fnular på någon typ av bloggträff, intresserad??

tingeling sa...

ja hemskt är det. men bloggträff är jag på!gärna :)