fredag 10 juni 2011

den senaste tiden har jag (förutom haft långledigt då), panikat över semestern. det är bara två veckor kvar. herregud. hur skall det gå ? hur skall jag hinna ? kan man ha semester i 5 veckor (eller var det kanske 6, hemska tanke!) när jag vet att varenda stavelse jag skriver och varenda beslut jag fattar blir granskat? inge stickprov här inte. nej de kör rubbet. och återrapporterar i flera led. så har jag ny chef. och utvecklingssamtal. och på tisdag kommer ett gäng från regeringskansliet för frågestund.
andas in, andas ut.

3 kommentarer:

Frida sa...

huvva! fortsätt andas.

Akan-Kakan sa...

Ojoj. Men det kommer att gå fint! Du verkar vara en mycket fokuserad och proffsig person.

tingeling sa...

frida: andas fortfarande. tur det verkar hjälpa.
akan-kakan: du är alltför vänlig, du skulle sett mig i tisdagsmorse :)