torsdag 9 februari 2012

igår var det full fart, jag var hemma med magen och mitt bäcken ( åh herregud vad jag ska reklamera mitt skelett efter förlossningen ), herr t var hemma med hostigt storebarn och e var sympatihemma med storesyrran. vi lyckades baka bullar, mest herr t och barnen, spela fantomenspelet, också mest herr t och barnen, hosta upp fogarna ytterligare ett par millimeter, jag helt själv. sy små gosedjur, barnen ritade själva mönster och jag hjälpte till att sy, åka iväg med all återvinning, herr t helt själv, samt guida UPS genom norduppland och ta emot en av två väntade leveranser. dessvärre inte den mest efterlängtade, men ändå.

2 kommentarer:

Akan-Kakan sa...

Det låter som en ganska bra dag ändå? Trots hosta, lösa fogar och annat.

tingeling sa...

Det var det, saknades bara en familjemedlem :)