fredag 23 maj 2008

dagens stilblogg

jag stilbloggar igen, så här såg lilla e och jag ut idag när vi gav oss iväg:


jag har vita keds från öööööhhh... gissa själv, grå tights och jeanskjol h&m, randig topp från benetton och kapp-jack-kofta från den udda molly.... och väska (på bordet) från ceannis. jag har dessutom på mig något helt magiskt (som dessvärre inte syns) ..... nämligen linne från customized for the crowd. sitter bra på ogravida såväl som på en tingeling i vecka 40+, one size fits all minsann, helt magiskt och inte är de tokdyra heller. lilla e har byxor och hoodie från polarn, ärvda randiga strumpor och liten nuttymössa från ej sikke lej. i bakgrunden kan man skåda en ganska rörig blogg/kontorshörna... och märk väl att lilla e liksom hjälper mig att dölja postgravid magen ... snällt av henne, flickebarnet.

2 kommentarer:

anna sa...

ni ser så fina ut så!

tingeling sa...

tusen tack, vi kände oss fina ända tills regnet kom...:P