fredag 23 maj 2008

min första:

Eftersom Linda K utmanat alla och envar tar jag åt mig och gör min första utmaning:

5 saker på min “Att göra lista” idag (varav jag gjort lite redan):
1. köra stort barn till barnehagen
2. storhandla, vilket innebär att våga parkera på det halvt rivna parkeringshuset ovanför ICA maxi (hjelp)
3. ringa och skälla på en kafkaliknande myndighet (på vilken jag själv jobbat, tro inte att det gör saken lättare, jag är typ spärrad i systemet av säkerhetsskäl)
4. dricka finkaffe
5. gå och lägga mig tidigt( yeah right..)

5 dåliga egenskaper:
1.tidspessimist( tvingar alla att komma sjukt mycket för tidigt)
2. otålig( dessutom)
3. konsumtionsestet( även om det kan argumenteras vara en positiv egenskap i sig själv kan det lätt få negativa bieffekter)
4. planeringsgalning(med emfas på galning)
5. lätt nervös (särskilt i trafiken)

5 platser där jag bott:
1. de värmländska skogarna
2. london
3. eriksberg
4. luthagen
5. oslo

5 jobb som jag haft:
1. receptionist
2. barnflicka
3. servitris
4. affärsbiträde
5. lite luddigt så där statlig tjänsteman

4 kommentarer:

Linda K sa...

dricka finkaffe, det lät gott. nu blev jag sugen på en latte :)

tingeling sa...

hoppas du hittar en, hoppas den smakar:)

Frida sa...

luthagen, det är grejer, det!

tingeling sa...

frida: lovely-luthagen... festerna, minnena och savoys bullar på lördagsmornar :( *hemlängtan*