måndag 26 maj 2008

fem gånger tre

En utmaning till moi från fru A, tack o tack.

TRE namn jag går under: Tina, mamma, hörru´

TRE saker som skrämmer mig: att något hemskt ska hända barnen, herr t, annan familjemedlem eller vän, snabba spindlar med långa ben, naturkatastrofer

TRE saker jag har på mig: förlovningsring, linser, för små jeans (ska byta snart)

TRE sanningar: you can never have enough hats, bags or shoes, motgångar gör dig starkare, saker och ting är (oftast inte) svårare än man gör dem (i vart fall inte efteråt)

TRE saker jag verkligen vill ha: inre och yttre hälsa och lugn, eget hus och en sån här (tjohej)

Jag utmanar.... akankakan och lilla mamman! om ni inte redan gjort det dårå´ lycka till

2 kommentarer:

Akan-Kakan sa...

Åkej, här ska listas!

tingeling sa...

spennande...