måndag 28 juli 2008

utmaning:

en utmaning från den söta fröken l. minsann, här så kommer det:
Regler:
- Posta reglerna först.
- Svara på alla frågor.
- Skicka vidare utmaningen till andra bloggare.
- När du postat dina svar, berätta det för den som utmanade dig!

Nämn fem saker som finns på din Att-göra-lista idag:

- jobbintervju - check
amma amma amma - check
dricka minst en finkaffe -check
...så då har jag kvar att:
sola lite
laga mat

Vad gjorde du för 10 år sedan?

- jag levde rövare bland lärdomsstadens nationer, i synnerhet denna. träffade herr t på densamma. pluggade antropologi hämningslöst.

Ställen du bott på?

- svaren finns här

Fem saker du skulle göra om du var biljonär?

- köpa allt jag någonsin velat ha och lite till, exempelvis en egen liten ö (eller lichtenstein?) ge bort pengar till nästan alla som vill ha, elakingar skulle inte få en spänn. andra kunde få plenty.

Personer du vill veta mer om:

- nästan alla, jag är såååå nyfiken


Jag skickar utmaningen vidare till:
akan-kakan, loly och fru a