tisdag 7 juli 2009

måsten ??

storebröder har kommit och farit, värmen har kommit och gått, så även skyfall, åskväder och annat stort och smått. i morgon har jag ledigt. och så har jag nytt nagellack. orange fizz (orange fuzz, är inte det ett bättre namn egentligen ?) för det måste man ha har jag läst. jag gör ofta så. läser att det där det måste man ha. jahapp, tänker jag, så bra då slipper jag ju tänka själv. på vilket nagellack man ska ha. eller vilka jeans. nu skall det vara kex, tillexempel. det har jag läst. kex skall jag alltså ha. och nya solisar, ja herregud där blev jag blank. vad ska man ha för solisar egentligen ?

2 kommentarer:

anna sa...

jag har helt missat kex. men oj så snygga! tack rara ni för fina presenten, trevligt att komma hem till så rolig post :)

tingeling sa...

fru a: så bra hoppas den passar. jag dööör och spricker förresten vad har ni köpt??