fredag 2 december 2011

äntligen!

jammen det var väl så dags !? att skriva något menar jag. hösten är ju faktiskt över och det är vinter nu trots att gräsmattan är grön.
de senaste månaderna har varit jobb jobb jobb och studier. lämnade in mitt sista pm i veckan som gick. så himla skönt! det har verkligen frestat på med heltidsjobb, halvtidsstudier och graviditet på en gång, särskilt som jobbet har varit ganska påträngande den senaste tiden. jag är ju så att säga aningens mindre kapabel än vanligt.
vecka 30 har passerat, stora har fyllt 6 år och herr t är ordentligt installerad i sin professorsstol. vi var på finbal på slottet för ett par veckor sedan, herr t i frack och jag i mage, juveler och långklänning. och klackar minsann. säkert 8 timmar i sträck.
i fredags var jag hemma med tjejjerna. jag fick lämna tillbaka mina lediga fredagar under oktober och november för att få tiden att gå ihop, men nu under december jobbar jag bara en endaste fredag. också jullov på det. sen är det bara en månad kvar tills lilla tre kommer.



2 kommentarer:

Akan-Kakan sa...

Trevligt att höra av dig! Ja, det var definitivt dags! Även om jag har full förståelse att bloggande inte direkt hunnits med =)

tingeling sa...

hej! vad kul att du tittade förbi. jag har ju följt dig så klart om än osynlig i kommentarsfältet:)