fredag 24 februari 2012

första dagen vi är ensamma hemma lilla i och jag. herr t hade något döviktigt på jobbet och han lämnar storesyrrorna på skola och dagis nu. i nya bilen. nya 7 sitsiga bilen. jojo.
och eftersom jag inte bloggade igår så måste jag i dag säga att det är himla fint med små prinsessor och särskilt fint är det med dem som är födda 23:e februari som e. hon blev 4 år igår och är mycket nöjd med att få en riktig prinsessa i "present", så blir det ju flaggdag på hennes födelsedag antar jag, himla lämpligt.
så till dagen, det blir att städa tror jag, och hämta tidningen ( det är flera meter, säkert 60 till brevlådan) och såsa omkring, hämta storesyrrorna tidigt och laga indisk kycklinggryta till middag.

2 kommentarer:

Camilla sa...

grattis i efterskott till låtsastvillingen! :)

tingeling sa...

Tack tack! :)