söndag 21 november 2010

efter en veckas svår bloggtorka pangar jag på med lite fler bilder. det händer så mycket nu i våra liv att jag har svårt att sortera intrycken, det är inget jag direkt kan påverka men det är bra saker alltihop. så jag flyter med och hoppas och ägnar mig åt manisk planering inför julen. mest för att det är något jag faktiskt kan kontrollera. fransk julpaté med valnötter och konjak, chokladbiskvier och pressylta står på agendan. så har vi spjällen från det lilla lammet i lådan. plus allt det vanliga. nåväl. först bilder.






3 kommentarer:

Gunilla sa...

åh - den sista bilden är ju hur fin som helst! Hon har ett så härligt sväng på klänningen.

Miss Upsey Daisy sa...

Man kan ha blogg-paus också. Det går fint. Man måste hinna med sitt riktiga liv.

tingeling sa...

gunilla: visst har hon:), gillar att posera den ungen.
miss ud: det lutar lite åt paus. men jag ger det en chans till.